ETKİNLİK

DİJİTAL MEDYA VE PAZARYERİ RAPORLAMA

Türkiye - İstanbul

Konu

Eğitim - E-Ticarete Giriş

Etkinlik Tarihi

16.05.2024 14:00 - 16.05.2024 17:00

Etkinlik İçeriği

Bu eğitimde; Giriş ve temel kavramlar a. Temel raporlama kavramları nelerdir? b. Anahtar performans göstergeleri (KPI’lar) nedir ve nasıl belirlenir? Raporlama stratejileri a. Hedef belirleme ve başarı ölçümü b. Veri toplama yöntemleri Veri analizi ve optimizasyon a. Veriyi okuma ve anlamlandırma b. Optimizasyon Dijital medya platformlarına özgü raporlama Pazaryeri raporlama başlıkları üzerinden dijital medya ve pazaryeri raporlamalarını öğreneceğiz. Eğitim kontenjanı sınırlı olduğu için kayıt zorunludur.

Etkinlik Canlı Linki